SystrarnaWester

Alla inlägg under juni 2013

Av Emelie & Malin - 10 juni 2013 12:36

Startade 1meter i helgen i Säter.
Framhoppningen kändes inte alls bra. Lyssnade dåligt o jag red dåligt.. Men in på banan så skärpte vi oss båda två och gjorde en kanonfin runda. Så nöjd med våran prestation som tog oss till en 4 plats!

Äntligen en placering!
Nu är vi på hugget känns det som. Efter lindaträningen i torsdags hittade vi tillbaks känslan som vi hade innan omkullridningen. Känns förjävla bra måste jag säga! ;-)

/Malin w

Av Emelie & Malin - 9 juni 2013 21:12

Några bilder från stallen & travbanan.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 9 juni 2013 20:51

Måste verkligen göra något åt mitt hår haha :) men bjuder på de ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 9 juni 2013 20:49

Nu har vi firat Stoffes minsta syster :)
Söt tårta hade hon! Nu åker vi hemåt. Hästarna ska få komma in. Vi har dom inne på nätterna nu också.
Sen ska de lagas sen kvällsmat -Tacos! Å sen är de inte mkt kvar av denna söndag..

/Emelie

Av Emelie & Malin - 9 juni 2013 18:23

Bjuder på lite bilder från igår :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 9 juni 2013 18:20

I måndags blev Karre halt på en hoppträning. Vi provade rida för en ny tränare och det kändes super fram tills det hände. Men han repade sig direkt (misstänker att han bara slog på sig). Tog ändå det säkra före det osäkra, avanmälde till helgens tävlingar och har tagit det lugnt några dagar.

Igår lina jag honom igen och allt såg bra ut så idag red jag som vanligt. Känns helt okej :)
Så nu laddar vi om, ska träna mer och leta på ny tävling. Finns en den 23e men vet inte om jag kan åka på den eftersom det ändå är midsommar och Stoffe fyller år då :)

Nu ska vi åka till Stoffes föräldrar och fira hans lillasyster som fyller år idag.

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards