SystrarnaWester

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Falun 29 September

Av Emelie & Malin - 29 september 2013 14:47

Hemma, nerslagen i soffan. pang så kommer tröttheten ikapp en! 


Riktigt nöjd med dagen! 



Första klassen kändes han lugn, nått språng som kändes tidigt men ändå helt okej. Nöjd! Felfria. :) 


 


Andra klassen hade vi riktigt bra tempo! Sune med sin extra lilla glöd och sitt krut. Kontrollerat, bra galopp, bra ridning! 
Ja, jag är nöjd! Fick ett pet i omhoppningen på en oxer. Hamnade på 10.onde plats, precis utanför placering utav ca 36  starter. 
Rätt bra för att vara tredje rundan på 110! Kändes dessutom inte nå högre, säkert på grund av att jag hade rätt tänk denna gång. 

Kommer film senare!! :) 

Jag älskar min häst! 


//Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie & Malin - 23 oktober 2013 22:42

Hallå där! Skippar förklaringar och bortförklaringar om varför jag inte skrivit. Ni som känner mig vet varför. Karetino går bättre än någonsin. Dagens pass var väldigt lyckat. Jag får massor med hjälp av Anki med dressyren. Och jösses vad det g...

Av Emelie & Malin - 17 oktober 2013 21:23


som det säkert är i flera delar av mittensverige och uppåt, lite snö på backen får avsluta denna kväll.   vilket Stella tyckte var skitkul! ;)  snö var gott och äta och kul att busa i.  Med största sannolikhet så försvinner den nog lika fort,...

Av Emelie & Malin - 17 oktober 2013 09:25

Trist väder! sägs att det ska snöa, ja vi får väl se då vad, eller om, det kommer ner nått ifrån himlen.    Tappade lusten helt igår så Sune vill vila en dag till. Kände ingen ork, ingen lust att stressa innan jobbet och allmänt..seg. Så kan de...

Av Emelie & Malin - 16 oktober 2013 08:46


Precis tagit  en  två koppar kaffe och kikar runt lite på facebook.  Snart dags att gå ut i stallet igen, uteritt eller dressyr?  we will see ;)      I söndags var vi iväg på en klubbtävling, KM.  hoppade två klasser. 1 meter clear round,...

Av Emelie & Malin - 11 oktober 2013 14:10


Lilla jag blir helt exalterad av denna resa :D  och för modligen fattig på vägen hem men med massor av nya grejer. :)      Sunes lista    Dressyrgjord i storlek runt 55-65 Nya hoppskydd dressyrskydd med ludd Boots Massor av härliga ...

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards