SystrarnaWester

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Emelie & Malin - 11 september 2013 18:03

Läste precis linnolssons blogg. Det är verkligen en tjej jag gillar. aldrig träffat människan. men hon får ner så bra texter på bloggen. välskrivna och ärliga! det behövs! 




Tacka vet jag ärlighet mot varandra.

stötta varandra, peppa varandra. 


Även om man tävlar mot varann i samma klass på en tävling, så betyder inte det att man vill att det ska gå dåligt för den andra. Nej, Enligt mig så är alla tävlingar mot en själv. en strävan att bli bättre, klättra uppåt! 
Även om man tävlar för en bra placering, mot sina medtävlande. Det betyder dock inte att man ska trycka ner nån annan och prata bakom ryggen. Små pikar som att "Min häst är mycket bättre än din" kan jag spy på! 


Och det är verkligen inte jobbigt att berömma andra för fina ritter och placeringar. 
Nej! man ska istället glädjas åt varandra. 


HÄstfolk.. Mäniskor.. ibland blir man rätt matt.
Men låt dom inte ta din energi, utnyttja den till att kämpa ännu mer och utvecklas som ryttare och person! 



Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards