SystrarnaWester

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Emelie & Malin - 13 september 2013 09:18


Den här låten har fassnat på min hjärna och den släpper inte. så jäkla bra. repeat!!


#spotify 




Av Emelie & Malin - 13 september 2013 09:01

Utan att ha en blekaste tanke på dagens datum så såg köket kaotiskt ut efter att jag tagit frukost. 

att öppna en ny muslipåse o hälla i glasburken som det ska ligga i, gick sämre än planerat med hälften utanför. 


Filen tog slut så tog fram den nya filförpackningen och börja skaka. skaka filförpackningar tycker jag personligen är bökigt så jag blundar för att få mer kraft ;) 

när jag öppnar ögonen är det fil på hela bänken, över luckorna o golvet.. Då var det hål i botten på den jäveln!!!! 

morr..städar reda på det lite snabbt och sätter mig vid facebook, och efter att sett folks otursuppdateringar slog det mig. jahapp... otursdag?? 


Den ska inte få förfölja mig mer idag inte. 
Dags för stall, atlaspromenad och jobb!! 


:D 


 


Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards