SystrarnaWester

Alla inlägg den 28 september 2013

Av Emelie & Malin - 28 september 2013 23:58

Jag hör de ända till Karlstad! Nu åker vi hem efter lite mat på donken.
Imorgon står det bygga hus på schemat. Skulle behöva till Karre och sen är det två som vill ha träning som jag skulle vilja genomföra. Dygnet skulle gärna få ha lite fler timmar, det skulle vara helt okej från min sida! :)

Tack och gonatt

/Emelie

Av Emelie & Malin - 28 september 2013 23:54

Av Emelie & Malin - 28 september 2013 19:33

Jösses va fullt upp jag har om dagarna! Jag tänker på bloggen ofta men hinner ju aldrig ta mig tid och skriva. Illa! ?

Idag var jag till Kumla på lite hopptävling. Eftersom jag haft en period med massa träning och lite "ny" ridning så gick jag ner en klass och hoppade bara 90 & 1m. Helt okej känsla, galoppen var bättre mellan hindren. Byterna renare och han var tillfreds och reglerbar.

[Bild]

Tyvärr inga bilder än från tävlingen, men det kommer när jag fått dem :)

Nu sitter jag i Löfbergs arena i Karlstad och ska lyssna på jerka. Fick en biljett till de när ja fyllde :)
Stoffe sitter bredvid såklart!

Kommentera gärna om ni vill ha något speciellt inlägg, bilder, filmer om va som helst.. Träning, upplägg, hur det ser ut på GRK, åsikter osv.
Det är så mycket som far ikring i huvudet så det är svårt att veta i vilken ände jag ska börja och vad ni vill läsa om! :) så önska på hurrini

[Bild]

/ Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards