SystrarnaWester

Alla inlägg under april 2013

Av Emelie & Malin - 29 april 2013 12:04

Jag blir så matt på vissa människor så ni anar inte. 


Man ska inte prata sådär om folk. speciellt när personen i fråga inte är närvarande. skitsnack är vad det är. 
att stå och prata om saker man inte har en endaste aning om, nej viktigare saker lär ni väl ändå ha att göra? 

Det är bland det värsta jag vet! Folk som snackar skit så det växer ogräs i käften på dom, falska människor som egentligen bara gräver sin egen grav. 


Nej, fyfan säger jag bara. ursäkta språket. 
Jag har iallafall lämnat er bakom mig, så stå ni där och prata på. Jag, och personer i min närhet vet då iallafall sanningen och det räcker gott. 


Tack o hej :) 

//Malin

Av Emelie & Malin - 29 april 2013 10:43

haha, måste bara lägga till att vilket ful bild jag la ut i förra inlägget. både jag o sune ser livrädda ut. men det var vi inte. ;) bjuds på den! 




 


Såhär snygga var vi igår. Sune var turkos och jag hade nya kavajen. :) och knoppar dessutom. 


Kommer fler bilder och även film sen! :) 


 

Av Emelie & Malin - 28 april 2013 20:26

Vilken kille!!
Supernöjd med dagen.
Hoppade ju 90cm a+a. Kom dubbelnolla och han kändes super. Nöjd med ritten, något stark men ändå fin.

Dom hade ingen placering utan alla felfria fick en vit rosett o plakett.

Så nu laddar vi om för nästa söndag då vi ska hoppa 1m och 105cm :-)

/Malin

Av Emelie & Malin - 25 april 2013 20:52

Hej på er! :-)

Den här helgen skulle man varit i Göteborg. Blev inte så, men blir väl fler gånger :-)

Träningen idag då. Gick kalasbra!! Jäklar vilket flyt vi börjar få. Lär räta på mig och bak med axlarna ibland bara. Skulle annars rida precis som idag på söndag annars :-)

Hoppade trekombinationer, som vi aldrig gjort förr. Riktigt nöjd med Sune (och mig) idag. :-)

/Malin

Av Emelie & Malin - 24 april 2013 23:15

Dags å gömma sig under täcket med all deep Shitt i huvudet. Och vakna upp till en förhoppningsvis sjukt bra torsdag. Jobb hela dagen, sen två pollar som ska röra på sig.

Tack för idag. Godnatt

/Emelie

Av Emelie & Malin - 24 april 2013 21:45

Långa dagar men ändå går veckan fort. Har väldigt mycket i huvudet nu. Men nya stället ja jobbar på, olika träningar men nya ekipage, min egen träning, planering med allt å ja massor!

Busade lite med Karre i skogen idag , hittade några nya stigar med lite "hinder" som vi skuttade över. Det tyckte han va skoj!

Sitter i soffan nu med mitt <3 och tittar på film. Funderar mest så har lite svårt å hänga med i filmen.

Kommentera gärna om det är något ni vill att jag ska skriva om! Vad som helst mellan himmel och jord :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 24 april 2013 14:01

 



Fått lunch, kaffe och TVÅ bullar. Det satt fint i magen! 

Var in på Norells idag och skulle köpa hästmat. Tänkte köpa mansnoddar med turkosa rosetter. Det fanns men jag hade velat haft en liten pärla i rosetten, och det var såklart ingen turkos som hade det. Så då fick det vara. Däremot så har jag slitit ut mina ridvantar, så kikade på det och fick med mig ett par hem. lite dyrare än vad jag hade velat lagt ut. men dom var dösnygga! Så nu får dom tammetusan hålla ett tag också! :) 
får ta o visa er dom sen.


Nu ska jag pallra mig hemåt, för att sen ta ett pass på banan med Emma. :) 


Ha en kanonbra dag! 

Så hörs vi :) 

//MALIN 



Av Emelie & Malin - 24 april 2013 13:46

Såhär tänkte jag lägga upp veckan för mig och Mr Sunday. 

Blir dåligt med uteritter då dom har militärövningar i skogarna så där vill man ju inte gärna rida nu närmaste dagarna.. 


Onsdag: Trimma på banan

Torsdag: Hoppträning för Linda

Fredag: Rida ut på åkervägar. Skritta.

Lördag: Markarbete. Känna igenom honom.

Söndag: Hopptävling i Falun.

 

 

 

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards