SystrarnaWester

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Emelie & Malin - 9 april 2013 21:58

Det har verkligen gått i ett idag! Har fortfarande lyckorus efter lektionerna jag haft. Blir alltid så glad efteråt :)

Kan inte blogga så mkt för telen kommer snart att dö, men återkommer imorgon. LOVAR! ;)
Ju mer kommentarer ni skriver, desto mer bloggar jag =] deal?
Det antalet kommentarer på detta inlägg som kommer tills imorgon, så många inlägg skriver jag imorrn. Intressante inlägg också. Kom igen nu då ;)

/ Emelie

Av Emelie & Malin - 9 april 2013 06:48

Såhär trött ser jag it att vara idag. Och om sanningen ska fram... Så trött är jag på riktigt!
Pigga upp mig någon!?

Btw, inplanerat träningsläger m inriktning på hoppning, genom ridskolan men det är jag som håller i det. Ska bli grymt skoj! Mer info finns på Gyttorps RK. Kontakta mig annars om ni skulle vilja vara med.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 9 april 2013 06:16

En lång dag med dubbla jobb. Och just nu är jag helt sjukt galet trött! "/ hur ska denna dagen sluta..

/Em

Av Emelie & Malin - 9 april 2013 05:37

Karetino igår när jag red.. Jösses vilken mupp han va! Inte bästa passet vi genomfört om man säger så!
Jag red på travbanan och tänkte jobba med att flytta honom undan skänkeln.
Inte för att skryta - men hade jag inte haft bra balans så hade jag tuggat grus säkert minst 5 ggr..
Att flytta sig undan speciellt vänster skänkel va ju inte det lättaste/roligaste.

Att försöka hålla honom med positiv inställning till arbetet, få igenom det jag ville och dessutom på hackamoret va inte den bästa kombon!

Men han (och jag !!!) kämpade på och det kändes ändå okej när vi var klara.

Tillbaka i stallet så stretchade jag honom. Skäms för hur jag fuskat med det dom sista två veckorna. Och det märks att jag fuskat. Hade väl inte kunnat ana va stor betydelse de kunde ha.. Så skärpning Emelie!

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards