SystrarnaWester

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Emelie & Malin - 22 april 2013 16:43

Jag är faktiskt på riktigt dåligt humör. Vart förbannad igår och hade saker & ting varit annorlunda hade jag gjort något drastiskt! Som ni säkert vet så tål jag inte när folk ljuger för mig. Helt ärligt jag blir förbannad på riktigt.
Behövde bara få det ur mig. Hänger inte ut någon här för inget blir ju bättre av de.

Karre har gått super hela helgen! Dressyr x 2 i toppen väder. Idag vilar han och jag ska visa hästen som ska säljas på ridskolan.

Bilden- söta karre igår.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 22 april 2013 12:31

September 2011

 

 

 

Augusti 2012

 

 

 

Februari 2013

 

 


Jag blir lite hemmablind. Men visst har han blivit lite finare i kroppen iallafall ? Eller inbillar jag mig? :) 

 

Av Emelie & Malin - 22 april 2013 12:06

Tjenis! 

Ute och åker lite och hälsar på mamma en sväng. Har varit och fikat och pratat om en hel del grejer. Så får se nu vad det här leder till. rätt ska vara rätt, så är det bara. 



Tävling på söndag, ska bli riktigt roligt! 
Konditionstränade upp en bit på Nybroberget igår, så jäkla roligt! både för mig och Sune! 

Dressyrträning på tisdag, fick en reservplats för Emma Mattisdotter. Aldrig ridit för henne så det ska bli intressant. Får se hur det går. ;) 
Sen hoppträning på torsdag för Linda Lejon. Känns som en toppenvecka att ladda upp med. Även om vi bara är anmälda till en klass. 90 cm m omhoppning. 
Är ju laghoppning också men som jag kanske skrivit så är jag reserv till första deltävlingen. 


 

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards