SystrarnaWester

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Emelie & Malin - 20 april 2013 10:21

Just nu är jag på ridskolan (där jag jobbar), har två lektioner senare på dagen. Idag är det dressyrtävling här så jag ska ha teori med mina grupper. :)
Faktum är att man blir ju lite sugen på att starta en dressyrtävling också.. Vore ju som kul att prova på. Jag är ju ingen dressyr ryttare men flera tränare har sagt att Karetino skulle passa till dressyr också, så jag antar att han kan ju iallafall. Bara nån lokal skulle väl funka.. :)

Funderar även starkt på att byta klubb å tävla för. Vill tävla för gyttorp nu eftersom att jag jobbar här och så. Ska ringa förbundet nästa vecka och kolla :)

Vad gör ni alla i helgen gott folk? :)


/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards