SystrarnaWester

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Emelie & Malin - 8 april 2013 11:52

Typ haha :) hjälpte Anna en dag förra veckan och red Knobben. Hon har varit väldigt sjukt och inte haft mycket ord att träna ordentligt. Så vi åkte till ridhuset så hoppade jag honom lite. Gick så bra så:)
Knobben fick ha JW schabrak och HV Polo mössa ;) säääkert därför som det gick så bra haha :) snygging va?

/Emelie

Av Emelie & Malin - 8 april 2013 11:48

Det är tur det finns vänner som påminner en om att uppdateringen här har varit under all kritik.. I know -sorry =}

Arbetslös som jag ändå är så fattar jag inte vart all tiden tar vägen.. Förra veckan jobbade jag bara på lördagen i gyttorp och sen va de bara en massa annat. Idag fick jag köra lite lastebil igen. Ska göra det även imorgon - Göteborg here I come!

Måste bara säga det att det är sjukt bra om ni är på mig om att blogga, för då blir det av :) behöver liksom lite push ;)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards