SystrarnaWester

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Emelie & Malin - 7 maj 2013 20:21

På perioden med tuffare träning. Provade andra utebanan idag och den tyckte vi bättre om!
Ställde fram ett litet räcke och hoppade på volt, tränade på avståndsbedömning. Det kändes mkt lättare åt höger. I vänster varv kändes han lite stum/stel..
Stretchade honom idag också :)

Han har skött sig sa dom i stallet så inatt kanske jag kan sova lite lugnare!
Han verkar tycka det är okej att stå där.

Får se om det blir dressyrträning imorgon, Anki tappade typ sin röst idag. Annars blir det nog en tur ut i skogen för att variera träningen.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 7 maj 2013 12:14

 


Åh, vad jag vill ha Linn Olssons nya kollektion Design by LO.

Tycker det är riktigt snyggt! håller ni med? :)


//Malin

Av Emelie & Malin - 7 maj 2013 10:52

 



Hej på er!

Istället för att sitta hemma och glo så tog jag bilen o gled till Säter, varför inte lixom :)

I helgen ska jag äntligen åka till Emelie o hälsa på! det var sjukt länge sen vi sågs, älskade syster! <3

Det ser jag fram emot myycket :)

Ikväll är det som sagt dressyrträning för Emma. Ska bli kul, hoppas det går bra :)

Och på fredagkväll blir det nog hoppträning för Tina, inte ridit för henne så det ska bli spännande.


Och vet ni vad! Nästa vecka ska jag på jobbintervju för det jobb som jag verkligen vill ha! Taggar som fan, för det här SKA jag ha!!

Kan ni gissa vad det är för jobb?? ;)

//Malin

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards