SystrarnaWester

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Emelie & Malin - 20 maj 2013 22:23

-Karre är fortfarande i Gyttorp men imorgon kör jag hem honom. Skulle egentligen gjort det på söndag, men Anna hämtar Knobben tidigare så då får ja hämta Karre också. Blandade känslor. Skönt att få hem honom samtidigt som ja kommer sakna anläggningen och alla goa människor!
- i fredags fick Karre besök av veterinären. Kollade tänderna, raspade OCH tog bort vargtänderna.
-vilket betyder att jag måste rida på hacket minst en vecka = mindre kul
-provade hoppa med hacket idag , svårt att styra, bromsa och ibland framtung.. Han tyckte de va skoj som 17 och jag kände mig som en nybörjare =}
-löshoppade honom igår , han brallade ordentligt men hoppade en oxer på 140 med lätthet.
-jobbar varje dag och det går bra. Denna veckan förmiddag.
-på söndag ska vi försöka hopptävla. Med hacket...
-troligtvis så ser jag mina sista dagar som blondin för tillfället. Scary? Hell yea!

Annars då? Jo de är väl lungt :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 20 maj 2013 17:12

Trots att vi inte bloggat på såå många dagar så är det ett antal som kikar in varje dag :)
Saknar ni oss?
Lämna en kommentar så bloggar jag senare ;)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards