SystrarnaWester

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Emelie & Malin - 31 maj 2013 15:17

Nästa tävling blir Säter den 9 Juni. 


Fick inte vara med sista lagomgången. Synd nog fick man inte veta det i tid så fick bli efteranmälning till en annan klass. Så det blev bara en klass, 1 meter. 

Men hur som helst så ska det bli kanonskoj! 

Även Lindaträning på torsdag. det är några veckor sen jag red för henne så det ser jag också fram emot! :) 
Jag tycker hon har lite samma tänk som John Hickey och det gillas! 


 

Av Emelie & Malin - 31 maj 2013 15:11

Har haft en lång väntan på IKEAs besked om jag gick vidare efter intervjun. Men dessvärre inte. 
Blev riktigt besviken, man undrar vad för supermänniska man ska vara för att få anställning där? 
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag faktiskt hade det som dom letade efter. 


meen, deppa en stund sen upp igen. Jag har ju sommarjobb iallafall, Ska bli riktigt skoj att få lära sig mer av det! :) 


 


//Malin

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards