SystrarnaWester

Alla inlägg under maj 2013

Av Emelie & Malin - 3 maj 2013 13:03

Sune i nya grimman vi fick av Elin som tack för hjälpen :-) snyggt va ;-)

Kerstinträning i onsdags. Kämpigt men de gör bara gott. Gick hyfsat bra :-)

Linda träning igår. Hemma hos henne på utebanan. Stort o riktigt fint!
Gick riktigt bra under träningen, tills vi kom på ett räcke. Sune tänkte ta ett till galoppsprång men ångrade sig tror jag. Så vi kastades genom hindret och ner i backen båda två!

Första gången vi ridit omkull. Mitt ben hamna under honom men de gick bra med båda två. Stackarn <3

Kollade igenom honom och hoppade upp igen. Kändes bra.
Kändes som jag blev osäker efteråt så det smittade av sig på Sune. Därav nära en avramling till. Hehe. Men sen så kom modet och vi hoppade klart banan fint och säkert. :-)

Banan vi hoppade var samma bana som dom hade i Gbg under finalen. Kul! :-) den var intensiv men nyttig!

/Malin

Av Emelie & Malin - 3 maj 2013 01:42

Imorgon gäller det pollehästen! <3

/Emelie

Av Emelie & Malin - 3 maj 2013 01:39

Sitter på jobbet, slutar om en stund. Och det ska bli skönt för är allt lite trött nu när klockan passerat halv 2.. :)
Hem å duscha och sen sängen några timmar.

Imorgon ska jag & Karre starta 1m & 1,10 på Örsta (Kumla).
Hoppade honom igår å jäklar va taggad han va! Det va grymt tryck i galoppen å han tyckte det var hur kul som helst! Så känslan inför tävlingen är på topp! Första start går klockan 13.00

Håll tummarna för mig och Karetino imorgon Vaaa ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 3 maj 2013 01:38

Sitter på jobbet, slutar om en stund. Och det ska bli skönt för är allt lite trött nu när klockan passerat halv 2.. :)
Hem å duscha och sen sängen några timmar.

Imorgon ska jag & Karre starta 1m & 1,10 på Örsta (Kumla).
Hoppade honom igår å jäklar va taggad han va! Det va grymt tryck i galoppen å han tyckte det var hur kul som helst! Så känslan inför tävlingen är på topp! Första start går klockan 13.00

Håll tummarna för mig och Karetino imorgon Vaaa ;)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards