SystrarnaWester

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Emelie & Malin - 4 mars 2013 17:58

Uttrycket - efter regn kommer solsken- kanske stämmer rätt bra trots allt. Fick veta för en stund sedan att jag kommer få köra stål på fredag och kommande två veckor! Det blir alltså timmerbilen imorgon och på onsdag sen är ja ledig på torsdag! :)

Jag ska till stallet imorgon bitti och med lite flyt hittar ja skon han tappat och då kanske Anna kan slå på den. OM det går , kan jag träna hemma tis & ons och sen vara med på hoppträning för Niklas på torsdag :D
Det skulle verkligen vara kanon! Jag hoppas att det kommer gå vägen :)

Lite gladare. Det kanske finns lite ljus å tunneln ändå. Och på lördag ska jag hålla hoppträning igen= sjukt kul!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 4 mars 2013 16:33

Ledig måndag och strålande sol. Skönt!
Dagen har varit helt okej. Började med att åka till Säter och plocka ihop lite grejer, körde bort lite också. Hälsade på mor och även far :-)
Hem igen packa upp. Känns som man plockat upp asmycket, ändå är de lådor kvar.. Men det blir bra när de blir klart :-) ska självklart visa er hur vi bor nu, och även Sune. :-) har nu stallet på gården, riktigt riktigt skönt!

Hann med en ridtur också. Lite konditionsträning, skogsväg. Underbart! Nu är de mat dags. Tjing! :-)

/Malin

Av Emelie & Malin - 4 mars 2013 14:12

<3

Vad vore jag utan Stoffe & Karre?
Inget ! Mina fina älskade pojkar :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 4 mars 2013 12:59

Mor jobbet.. Asså seriöst ja mår skit av den här körningen. Svårt å förklara vad dom gör de. Men får ångest så tårarna rinner. Nej Ursh. De är inget för mig längre.

Får se när karre får skon på igen. Idag vart det vila för hans del iallafall.

Malin har tydligen inget internet- är därför hon är så frånvarande.

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards