SystrarnaWester

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Emelie & Malin - 5 mars 2013 21:31

Gör som Karetino- blunda på alla kort! Betyder detta att min häst är tröttjämt?

/Emelie

Av Emelie & Malin - 5 mars 2013 21:27

Från imorgon och fram till fredag ska jag sköta om denna lilla godbiten :) Mr Ludde. Får se vad vi ska hitta på. Ska kolla med hon som äger honom om det är något speciellt han vill göra.

Har ridit honom några gånger nu och det har gått så bra så. En trevlig herre :)

Vet inte om ja talat om de, han står i stallet tillfälligt då han ska säljas. Så nu vet ni de iaf.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 5 mars 2013 21:17

Ni som läser bloggen, för det är ju ändå några stycken, vad vill ni läsa om?
Tänkte om det fanns något speciellt ni skulle vilja att jag skriver mer , eller kanske mindre om? Mer bilder? Filmer?
Kommentera gärna och skriv vad ni tycker, det skulle hjälpa mycket. :)
Ta en minut och tänk igenom om det är något ni vill läsa om, det kan vara vad som helst, jag är öppen för förslag!

Tack på förhand snälla ni :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 5 mars 2013 21:15

Dumma mobilapp. Gick inte som jag ville med att få med någon bild just nu. Men men.

Idag träffade jag Elin en sväng. Kul! Så sällan vi ses nu för tiden.

Sen blev det ett pass på ridbanan. Underlaget var inte det bästa. Dåligt grepp så något spänd häst. Jobbade iallafall med övergångar och en del lösgörande.

Nu väntar två grispass två dagar så får se om jag hinner rida.. :-) men de får man väl ta. Inte långt kvar.

Tvdags. Soffhäng. Gött ;-) ajjöss

//Malin

Av Emelie & Malin - 5 mars 2013 19:49

Idag firar vi 10 månader tillsammans ! <3 total lycka! :D
Älskar min Stoffe <3

/Emelie

Av Emelie & Malin - 5 mars 2013 10:27

Idag känner jag mig full med energi, jag har en del att se fram emot och har jäklar annama i mig! Till skillnad från igår när allt va botten.

Anna fick på en sko på karre så nu ber jag till gudarna att den sitter. Så på torsdag blir det hoppträning för Niklas och på måndag blir det hoppträning med TUR. Nice ;)

Ska försöka ta tag i mitt företag också.. Känns verkligen som det är på tiden!

Stort gilla åt denna energi :D

Hej hopp nu kör vi fullt ös genom denna dagen!

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards