SystrarnaWester

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 21:31

Karre var som en tokladdad liten B-ponny idag haha :) dock rättar han till sig när jag ger mig fan på att det är nog med trams. Så lite bra känsla iallafall. Jag kunde inte ta mig till ridhuset dessvärre då transporten är ju full med ved (igen)! Det hare jag helt glömt! Imorrn lär ja ut med den för då måste vi trimma i ridhuset.

Soffläge med älskling just nu. Ska snart duscha å sen krama kudden. Jobb (?) imorgon också. Kanske.. Verkade luddigt, ingen aning vad jag ska göra..

Släpper en spännande sak här på bloggen imorgon. Roligt projekt!! ;) missa inte..

Längtar faktiskt väldigt mycket till ridskolan redan. Alla mysiga ponnys å alla Goa barn, ungdomar & vuxna! :)

Mycket planer under påsk..
Ni har väl inte missat att jag & Karre ska debutera 110 på lördag?

Sovgott så hoppas jag ni kikar förbi imorgon :)

/ Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 17:13

Till älskade pollen! :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 10:42

Det är otroligt betydelsefullt ens tankesätt, ens syn att se på sig själv, tro på sig själv och det kan gör.

Vid tillfällen där man ska prestera, som tillexempel en tävling, där kan det vara klokt att se sig själv som sin kompis. Och hur tänker hon nu kanske ni undrar..
Vi tar ett exempel,
Om jag startar en hopptävling och river två hinder. Känslan är usel och självförtroendet i bott. Jag känner mig vördelös och inte värd att sitta på den hästen jag rider eftersom att misstagen beror på mig.
Om vi då vänder på det hela och tänker att det vore min kompis som tävlade och rev två hinder. Inte skulle jag säga till henne att hon var usel.. Värdelöst ridet osv osv! Utan istället peppa och se positiva saker!

Jag hoppas ni förstår hur jag menar.. Peppa er själva istället. Se er som er egna kompis. Vem tror ni kommer längst, den som tror på sig själv eller som ser sig själv som värdelös?

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 08:17

Kyla,snö,kallt å yada yada . Nuff said, Ge mig sommar bara!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 06:10

Dessa har jag lyckats få i min ägo! Älskar detaljerna på dem! Dom är grymt sköna och jag är smått förälskad..

Att ha märkesgrejer på allt är inte viktigt. Jag bryr mig inte om vad andra har för märken på sina grejer. Men..
Lets just face it..
Jag är en sukker för märkesprylar!
Dock har jag ingen som kan betala grejerna åt mig, utan får vackert spara pengar om det är något jag vill ha.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 06:03

Trots att bloggen legat nere så har ni, våra läsare, varit trogna och kikat in här varje dag. Det värmer i hjärtat! :)

Vill bara säga tack !
Utan läsare skulle jag inte skriva något inlägg. Så är det bara. Ju fler som läser , desto mer engagerad blir jag i bloggen.

Tack än en gång !

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 05:51

Jag lever, Karre lever och resterande av min egna lilla familj. Det har varit galet mycket att göra, hinner knappt sitta still en sekund! Men jag trivs ganska bra med många bollar i luften och med mycket att göra.

Både måndag & tisdag bestod av dubbla jobb. Först lastbils körning på morgonen-dagen och sen på em-kvällen lektioner på ridskolan. Har varit super kul men lite stressigt att hinna med allt. Igår hann jag inte rida utan Karre fick vila och Anna hjälpte mig i stallet :)

Det är verkligen grymt roligt att få ha lektioner igen :) träffar så mycket underbara människor! Trivs verkligen :)

Nu är jag tillbaka i lastbilen och ska köra 2 svängar. Efter det behöver jag & karre besöka ett ridhus. Måste verkligen trimma honom tills på lördag! Men det är lika bra att ta en sak i taget. Om livet är som det vanligtvis är så hinner allt ändra sig 3 ggr innan dan är slut.

Äntligen tillbaka på bloggen och nu jäklar blir det nya tag! :)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards