SystrarnaWester

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Emelie & Malin - 28 mars 2013 23:30

Sitter i soffan nyduschad. Försöker rensa tankarna och få lite ordning i skallen.. En dag i taget så att jag hinner med haha :)

Imorgon ska jag till stallet tidigt, rider Karre och packar åså till lördagen. Sen efter lunch ska jag till ridskolan och rida lite pollar :) om det blir alla som vi pratade om så är det 5 stycken. Ska bli intressant att få känna igenom lite, hur dom är att rida åsådär. Allt för att kunna ge så bra lektioner som möjligt! Faktum är att det är lättare när man provat hästen själv. Jag brukar aldrig tacka nej när någon elev frågar om jag kan prova dennes häst.

En dag full med häst alltså! Får se hur mycket jag hinner blogga. Visst hade det varit roligt med lite bilder från ridskolan också? ;)

Nej, tack och Godnatt Goa läsare!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 28 mars 2013 17:04

Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre, det spännade som jag har att berätta är att jag kommer att ingå i ett team detta år. Team Stall Ohlén Ridsport!

Känns grymt ju!


 

Ni kommer se mig tävla i kläder från dom och vi som är med i teamet kommer få coachning! Ska bli grymt intressant detta! ;) Jag hoppas verkligen att det kommer ge mig mycket. Och jag hoppas att jag kommer kunna ge företaget bra respons också såklart.


 

Kolla in hemsidan vettja :)

Kan även tala om att eventuellt redan imorgon ska jag träffa Henrik och även prova kavaj & ridbyxor! Sjukt Nice!


    

Av Emelie & Malin - 28 mars 2013 15:19

Med fredags feeling dessutom ;)
Karre skötte sig bra i ridhuset. Hoppade någon linje. Bara låga hinder och få en bra känsla. Nöjda båda två efteråt tror ja ;)

Sen gjorde kag nått ja borde gjort för länge sen! Städade och plockade iordning bland alla grejer och smörjde alla (6!) träns + sadeln. Så skönt att ha allt putsat och iordning!


/Emelie

Av Emelie & Malin - 28 mars 2013 09:59

Kort jobb dag! Sooo nice ;)

Hemma nu, vart frukost/lunch först så behöver jag inte tänka på maten på ett tag. Nu ska jag ut och bära ur veden (inte alls pepp på det..) sen dundra iväg till stallet!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 28 mars 2013 07:58

Är på jobbet och ska köra nån liten sväng.. Känns mest som ja bara hänger å väntar= slöseri med tid..
Får se hur lång dagen kan bli.


Har en del annat som jag måste fixa idag.. Hmm vart kan jag skriva ut någonstans? Vi har ingen skrivare hemma och det ställer till det lite.. Avslöjar senare vad det är!


Ha en toppen dag! :)


/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards