SystrarnaWester

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 21:27

Den 30 mars ska jag & Karre starta en lokal hopptävling i Karlskoga. Vi ska debutera 110.
Och ska jag vara ärlig så gör det mig lite nervös. Sen tänker ja- amen va fan Emelie, skärp dig nu..
Jag har tävlat de förut dock på andra hästar. Men Karre bangar inte och tränat har vi verkligen gjort.

Jag peppar andra och vill få dom att känna sig säkra. Men tydligen är det lättare att hjälpa andra än sig själv.

Samtidigt ska det bli riktigt kul. Jag vill klättra uppåt i klasserna. Det är ju det jag kämpar för varje dag. Det är uppåt jag vill.

Men jag är nervös och lite orolig. Vill inte att något ska gå fel. Men kom igen.. De är 10cm högre. En cola burk högre än 1m liksom.

Man behöver någon som peppar en ibland. Det är jätteviktigt att folk tror på en. Eller bara att någon i ens närhet tror på en. Ett äkta stöd. Sen måste jag lita och tro på Karre. Tillsammans fixar vi det utan problem!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 21:02

Kom till stallet och möttes av min goding :) vi tog oss en tur ute i kylan. Skulle ju till ridhuset med slutade sent och sen va de ganska fullt på stallplan för dom kom å körde på travbanan.

Nåväl. Man gör så gott man kan. :)

Känns sjukt skönt med ledig dag imorgon, kan inte sluta tjata om de! ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 09:02

Är det dags igen.. Anmäld och laddar redan. Dags för debut! Nervöst.. :)
Va tror du vi ska starta?

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 08:20

-20 va de imorse, känns väl ändå lite väl kallt! Jag längtar efter våren & sommaren! :)

Fick ont i halsen igår och dumt nog är de värre idag. Men jag ignorerar det och kör på som vanligt.

Talade nyss med min något vrånga lillasyster.. Morgonen måste ju vara hennes bästa vän ;)

Ha en fin torsdag allihopa! Och tänk på att er egen inställning till saker & ting gör galet mycket. Bort med det negativa,på med leendet och lev livet :)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards