SystrarnaWester

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 06:10

Dessa har jag lyckats få i min ägo! Älskar detaljerna på dem! Dom är grymt sköna och jag är smått förälskad..

Att ha märkesgrejer på allt är inte viktigt. Jag bryr mig inte om vad andra har för märken på sina grejer. Men..
Lets just face it..
Jag är en sukker för märkesprylar!
Dock har jag ingen som kan betala grejerna åt mig, utan får vackert spara pengar om det är något jag vill ha.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 06:03

Trots att bloggen legat nere så har ni, våra läsare, varit trogna och kikat in här varje dag. Det värmer i hjärtat! :)

Vill bara säga tack !
Utan läsare skulle jag inte skriva något inlägg. Så är det bara. Ju fler som läser , desto mer engagerad blir jag i bloggen.

Tack än en gång !

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 mars 2013 05:51

Jag lever, Karre lever och resterande av min egna lilla familj. Det har varit galet mycket att göra, hinner knappt sitta still en sekund! Men jag trivs ganska bra med många bollar i luften och med mycket att göra.

Både måndag & tisdag bestod av dubbla jobb. Först lastbils körning på morgonen-dagen och sen på em-kvällen lektioner på ridskolan. Har varit super kul men lite stressigt att hinna med allt. Igår hann jag inte rida utan Karre fick vila och Anna hjälpte mig i stallet :)

Det är verkligen grymt roligt att få ha lektioner igen :) träffar så mycket underbara människor! Trivs verkligen :)

Nu är jag tillbaka i lastbilen och ska köra 2 svängar. Efter det behöver jag & karre besöka ett ridhus. Måste verkligen trimma honom tills på lördag! Men det är lika bra att ta en sak i taget. Om livet är som det vanligtvis är så hinner allt ändra sig 3 ggr innan dan är slut.

Äntligen tillbaka på bloggen och nu jäklar blir det nya tag! :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 22 mars 2013 09:38

Fick en hel del bilder igår som väckte mycket fina minnen :)
Här är en av dom.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 22 mars 2013 09:14

Kom precis in från stallet. Tagit ut Sune. Mockat ett gäng boxar o fixat allt annat. :-) faktiskt skönt att dra igång dagen med någon timme i stallet.

Nu blir det frukost o läsa hästmagazinet. Sen träffa mamma en sväng. :-)

Hörs senare ;-)
/Malin

Av Emelie & Malin - 22 mars 2013 07:05

Är lagom sliten efter denna veckan.. Oj det har hänt massor sen jag skrev sist! Bloggsuget finns där, men tiden har inte räckt till riktigt..

Jobbar även idag,på väg till Göteborg. Vilket betyder en lång dag även idag. Sedan två hästar som vill röra på sig. Mm det är bara att lägga i en högre växel och köra på.. Ska försöka hinna knåpa ihop lite inlägg senare.

Here we go fredag!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 20 mars 2013 20:52

En nöjd Sune på besök i hedenslund. Kul o träffa alla :-)

Och träningen gick riktigt bra! Vilka framsteg vi gör, riktigt skoj :-)
Fick lite ahaupplevelse på träningen idag och det ger sån energi till att fortsätta kämpa. Vill sätta igång helst på en gång. ;-)

/Malin

Av Emelie & Malin - 20 mars 2013 17:11

På g mot dressyrträning för Kerstin. Kul! :-) återkommer senare.

/ Malin

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards