SystrarnaWester

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 09:02

Är det dags igen.. Anmäld och laddar redan. Dags för debut! Nervöst.. :)
Va tror du vi ska starta?

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 08:20

-20 va de imorse, känns väl ändå lite väl kallt! Jag längtar efter våren & sommaren! :)

Fick ont i halsen igår och dumt nog är de värre idag. Men jag ignorerar det och kör på som vanligt.

Talade nyss med min något vrånga lillasyster.. Morgonen måste ju vara hennes bästa vän ;)

Ha en fin torsdag allihopa! Och tänk på att er egen inställning till saker & ting gör galet mycket. Bort med det negativa,på med leendet och lev livet :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 13 mars 2013 22:36

Klockan ringer som vanligt tidigt imorgon å jag har fortfarande inte lagt mig. Typiskt! Vid 25 års ålder har jag fortfarande inte lärt mig..

Ladda för ny dag imorgon, så jäkla skönt med helg efter arbetsdagens slut!

Tänker mycket. Tankarna far verkligen ikring. Jag vill. Jag ska. Inga men..

/Emelie

Av Emelie & Malin - 13 mars 2013 21:54

Torsdag - jobba, hoppas vara klar till typ 14-15 tiden kanske. Ridhuset med Karre. Jobba med relaterade avstånd.

Fredag- LEDIG! Rider på fm. Efter lunch åker jag & Stoffe till Örebro. Möte och kanske hinner slå en kik i någon affär.

Lördag- eventuellt ridhuset igen.. På eftermiddagen åker jag till ridskolan där jag ska börja jobba och bekantar mig med hästar,stallet och elever :)

Söndag- långritt med Anna & Knobben. Blir 3e veckan i rad som vi rider längre :) sen säkerligen pyssel hemma i huset.

Känns som en helt okej avslutning på veckan. Imorgon kommer jag avslöja en grej här på bloggen.. Just so you all know :o

/Emelie

Av Emelie & Malin - 13 mars 2013 21:46

En krånglig jobbdag som drog ut på tiden. Men så är det. De går sönder ibland..
Planen va att åka till ridhuset, men klockan vart så mycket innan ja kom hem så det vart en tur ut i skogen istället. Det tackade inte Karre nej till iallafall. :) blir troligen ridhuset imorgon istället. Provade "nya" JW schabraket idag :) även lindor & ländtäcket ja bytt åt mig. Alltid kul med nya grejer!

De väntas en kall natt så Karre fick ett tjockt halstäcke på sig. De har ja också nyligen fått i min ägo :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 13 mars 2013 07:44

Jobb dags! Sen fixa sista i min gamla lägenhet. Skönt o få checka av en till grej på to Do listan ;-)

Ha en bra dag!
/Malin

Av Emelie & Malin - 12 mars 2013 16:08

Dagen går för fort så jag hinner inte med bloggen som ja vill :p
Igår jobbade jag ganska länge och hann precis iväg på TUR- träningen! Glad vart jag för de :) träningen var givande och det gav mig mycket. Avslutade med en bana på ca 1,10 och fick beröm! ( av en tränare som annars inte säger så mkt).

Idag har jag varit till Göteborg. Puh! Långt att åka. Nu ska ja byta om och ge mig iväg till stallet. Tänkte cykla , men ja erkänner att kroppen är lite trött av det höga tempot så kanske tar bilen iallafall ;)

Ska försöka återkomma senare. Kan även försöka ta lite nya bilder ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 11 mars 2013 21:23

Idag blev det lite dressyr på banan med sällskap av Emma o Nicke.
Trist underlag så kunde inte göra så mycket. Jobbade mest med volter och få han rund runt skänkeln. Fick kämpa lite men blev fin till slutet.
Känns som det är sämretg v varv. Så tänker nog ta ut någon som får känna igenom honom om han har nån spänning eller så.

Annars har dagen varit bra :-) sålt iväg lite hästsaker o sådär :-)

/Malin

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards