SystrarnaWester

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie & Malin - 20 mars 2013 10:04

5 boxar mockade nu vidare på fika hos min kära puff. Sen ska jag ösa igång med en hel del roliga grejer :-)

Bilden bjuder jag på!
/ Malin

Av Emelie & Malin - 19 mars 2013 21:19

Pluggat teori nästan hela dagen. Aningens klokare om allt som har med truckar att göra. Rätt intressant men en del o tänka på.

Gjorde även teoriprovet på en gång. Hoppas jag klarade det, men tror det. Kändes rätt säkert så :-)
Nästa vecka blir det praktisk körning! Det ska bli kul! :-)


Var ut och joggade Sune mot kvällskvisten också. Fick bli så efter turen igår. Jag måste vara otränad för hade faktiskt träningsvärk idag! Haha ;-)

Imorgon blir det jobbsök på ett jobb jag bara ska ha. Och även en intervju. Det tar sig! ;-)

Tjing! / Malinw

Av Emelie & Malin - 18 mars 2013 22:45

Kanondag!
Långtur tillsammans med Emma. Upp för Nybroberget. Jäklar vad roligt! O drygt! Härligt muskelbygge ;-)

Har även städat, åkt bil o druckit kaffe med Emma o lite annat.

I morgon blir det teori för hela slanten på yrkestrafikskolan.
Truckkort!

Så sjukt tävlingssugen så jag spricker.!
Tror på Emelie och karres 110 debut iallafall. Inga som helst problem med den höjden :-)

Natti. I morgon blir det full fart igen :-)
/ Malin

Av Emelie & Malin - 17 mars 2013 10:04

Hej å god förmiddag! :-)

Haft en lugn morgon framför tvn. Var upp tidigt och tog ut Sune och mockade. Idag blir det en längre uteritt tänkte jag. Få se vart bara :-)

Tror det blir en riktigt skön dag idag. Känner det på mig. ;-)

/Malin

Av Emelie & Malin - 16 mars 2013 12:57

Blä på mobilblogg ibland alltså. Hade skrivit ett långt inlägg så försvinner allting bara sådär. Suck.

Men iallafall. Nu är det nya tag o ny energi som gäller!

Slutat på gamla jobbet av olika anledningar och nu är de dags för någonting nytt! :-)

/ Malin

Av Emelie & Malin - 15 mars 2013 19:44

Förmiddagen spenderades i stallet efter en skön sovmorgon. Vaknade dock med cp ont i nacken så har gått runt lite halv invalid idag :p

Åkte till Örebro och va på mötet. Hann med en sväng på hööks bland annat. Hittade ett baby pelham som ja råkade köpa :) va även in på hemmakväll å plockade en stoor godispåse! ;)

Imorgon ska jag till ridskolan, det ska bli riktigt roligt! Har skrivit ner lite tankar och funderingar. Får se om vi hinner gå igenom något imorgon.

Hoppas ni alla har en toppen fredags kväll :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 21:27

Den 30 mars ska jag & Karre starta en lokal hopptävling i Karlskoga. Vi ska debutera 110.
Och ska jag vara ärlig så gör det mig lite nervös. Sen tänker ja- amen va fan Emelie, skärp dig nu..
Jag har tävlat de förut dock på andra hästar. Men Karre bangar inte och tränat har vi verkligen gjort.

Jag peppar andra och vill få dom att känna sig säkra. Men tydligen är det lättare att hjälpa andra än sig själv.

Samtidigt ska det bli riktigt kul. Jag vill klättra uppåt i klasserna. Det är ju det jag kämpar för varje dag. Det är uppåt jag vill.

Men jag är nervös och lite orolig. Vill inte att något ska gå fel. Men kom igen.. De är 10cm högre. En cola burk högre än 1m liksom.

Man behöver någon som peppar en ibland. Det är jätteviktigt att folk tror på en. Eller bara att någon i ens närhet tror på en. Ett äkta stöd. Sen måste jag lita och tro på Karre. Tillsammans fixar vi det utan problem!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 mars 2013 21:02

Kom till stallet och möttes av min goding :) vi tog oss en tur ute i kylan. Skulle ju till ridhuset med slutade sent och sen va de ganska fullt på stallplan för dom kom å körde på travbanan.

Nåväl. Man gör så gott man kan. :)

Känns sjukt skönt med ledig dag imorgon, kan inte sluta tjata om de! ;)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards