SystrarnaWester

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Emelie & Malin - 1 februari 2013 22:02

Önska rubrik så skriver jag ett inlägg på det :) ska försöka hinna det imorgon. Kom igen nu, va inte blyga utan låt fantasin sätta fart! :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 1 februari 2013 21:59

Sorry för de :) verkar som både jag och sis har fullt upp! Jag befinner mig "ute" i Hällefors. Vi tackar av en som fått lov att sluta på jobbet. Dricker lite å har de trevligt. Lagom lugnt ändå eftersom ja ska upp i tid . Ska ju iväg på hoppträning :) ska bli riktigt skoj! Dock lite jobbigt att vara själv men men. De är som de är.

Hoppas ni har en bra fredag kväll! ;)


/Emelie

Av Emelie & Malin - 1 februari 2013 09:33

Bilden talar för sig själv, hittad på Facebook. Såå klockren :D

/Emelie

Av Emelie & Malin - 1 februari 2013 07:26

lite kyligare idag, kändes lite ovant att skrapa rutan på bilen i morse. Men det är väl bara att bita ihop. 

Fredag idag! Jobb sig lite nu, sen tänkte jag longera Sune. 



Måste ta och anmäla mig på pay n jumpen nästa helg också. Så funderade jag på att lastträna han lite i helgen o se så han kommer ihåg hela transportgrejen. ;) 




 


 


Av Emelie & Malin - 1 februari 2013 06:58

Fredag -igen. Och ny månad dessutom. Det är hög tid att jag bestämmer mig om ja ska starta den 16:e.. Det lutar åt det iaf :)

Snart är det dags att dra igång arbetsdagen, har ingen aning om vad jag ska göra men hoppas ja får reda på det snart.

Bjuder på en bild på karre från igår :)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards