SystrarnaWester

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Emelie & Malin - 9 februari 2013 23:24

Färdigjobbat. Dagen blev inte direkt som jag planerat. 

Men det var riktigt kul på liljan igår iallafall! ojojoj, riktigt bra kväll med kalassällskap! 

stannade kvar i borlänge och sov hos johan, vilket inte var så smart av mig. Varken han eller jag hade bilen hemma hos han. så det blev lite krångligt när jag skulle försöka ta mig till säter, men tillslut fixade det sig. 

Hann dock inte ens med hälften av vad jag tänkt. Skulle ju givetvis rida, hann inte, kolla transporten så bromsarna var ok efter att stått hela vintern, hann inte de heller. Försökte få upp låset på dragkulan men det var fryst.. yes!.. 

hann i princip mocka och åka hem o duscha innan det var dags för jobb. 


Inte direkt lyckat. menmen, morgondagen blir en träning såklart. 
Får dock åka själv då min lilla hjälpreda förmodligen fick magsjuka, iinte kul. 

Men ska nog gå bra ändå, har några stallkompisar där som ska ge mig en hjälpande hand, otroligt tacksam :) 


Så nu är det bara att hålla tummarna för i morgon att jag ska få upp låset på transporten, att brommsarna inte har fryst och att Sune går in direkt! 

Rätt mycket som kan gå fel, men det är ju värt ett försök. :) 


Nattinatti! :) 


 



 



Av Emelie & Malin - 9 februari 2013 09:00

Nog för att det är ett tag kvar till första tävlingen, men jag satt ändå och funderade på om jag skulle knoppa honom eller inte. Och om jag ska ha luva eller inte. Så tänkte jag att kanske ni bloggläsare vill tycka till i frågan? :)

Knoppat eller inte?



 

Det är hopptävling och vi kommer starta 90 & 1m.


     

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards