SystrarnaWester

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Emelie & Malin - 27 februari 2013 18:42

Hej på er!
Drömmer mig bort på en ny transport. Med boogie och sadelkammare. Lyx! Om man jämför med släpet jag har nu.

Lugn dag. Inte helt på topp.
Dock väldigt uttråkad! Suck..

Godnatt!
/Malin

Av Emelie & Malin - 27 februari 2013 09:56

Sitter på en ö som heter kägleholm, väntar på en annan lastbil. Sen ska ja in i skogen å lasta. Hum intressant va?

Jag har inte bestämt vad jag ska göra med Karre idag, antingen rida ute i den strålande solen.. Eller åka till ridhuset och träna ordentligt. Vill nog helst åka till ridhuset, men vi får se vad klockan blir å va ja känner för.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 27 februari 2013 06:39

Onsdag. Och dags att åka och jobba igen. Ikväll är det årsmöte hos sikfors , den klubben som har ridhuset jag åker till.

Och imorgon är det återbesök av Equiterapeuten :) får se om hon känner skillnad. Sen är det även årsmöte med travklubben. Inte för att ja ska börja med trav, utan de är den klubben som har travbanan.

Nu någon jobbtimme..

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards