SystrarnaWester

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Emelie & Malin - 22 februari 2013 20:27

Hejhej! 

Blev en lång dag i stallet, underbart!

Det blev lite dressyr/hoppning idag. 
jobbade mycket med det vi gjorde på kerstinträningen och det gick bra. Hoppade även några hinder, mycket fokus på lugn häst före och efter. Hade två räcken och en oxer, båda långsidorna och snett igenom. 

Tycker det gick bra, varvade med en lugn trav i mitt valda tempo och han skötte sig utmärkt :) 


Smörjde sedan allting, packade och jag knoppade till och med manen! duktiga jag! 
Jag är absolut inte bland dom bästa på att knoppa, men Sune blev så fin så. Roligt att göra dom lite extra fina ibland. :) 


Nu ska jag försöka få nå matäta. Tidig kväll ikväll. 
Upp före sex i morgon. :) 


Hörsss! :D


 

Av Emelie & Malin - 22 februari 2013 18:32

Det är tydligen inte meningen att ni ska få se filmerna från tävlingen.. Jag vet inte hur många gånger jag försökt ladda upp dom nu! Jag har inte tid att vänta drygt 5 Tim på en film.. Irriterande!

Får prova imorgon igen.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 22 februari 2013 13:18

Stallet är klart för kvällen. Har ridit både Karre & Ludde. Båda fick jobba på travbanan , konditionspass med mkt tempoväxlingar. Nu är vi nöjda alla 3 haha :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 22 februari 2013 08:58

Ledig fredag känns mycket mycket bra! :) sov till 08.20 och nu är jag på väg till stallet. Kommer lite inlägg under dagen så håll utkik ;)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards