SystrarnaWester

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Emelie & Malin - 5 februari 2013 15:58

hem och vänder. nu blir det stallet. 

Vi ska ut och galoppera i snön! ;) 


 


Du betyder så mycket för mig min älskade häst.

 

Silvan Sunday <3 

 

 


Av Emelie & Malin - 5 februari 2013 07:34

 



Det är bestämt tisdag fast jag fortfarande är lite snurrig på vilken dag det är. men vi slår fast på tisdag iallafall. 


Blev sent igår på jobbet så är trött idag. 

och nu fick precis katten nått ryck och började springa runt och busa till max, precis när man ska gå till jobbet :P 



Tänkte ju träna lite markarbete idag men ridhuset var bokat i dressyr ända fram till sju så det sket sig. 

Så vi får se om jag rider ut idag istället :) 


Ha en toppendag! Återkommer när jag är lite mer vaken, om ja är det. ;) haha. 


 

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards