SystrarnaWester

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Emelie & Malin - 17 februari 2013 22:06

Dagen har gått i ett och jag har lite dåligt samvete att ja inte hunnit blogga. Känner mig inte direkt uppvilad efter helgen utan snarare tvärtom. Missade dessutom ponnyakuten eftersom att jag hämtade hö. Haha :) inte för att de gör så mkt men.

Är fortfarande nöjd efter gårdagens felfria rundor. Så stolt över Karetino! Han har framtiden för sig den grabben.

Imorgon ska han få komma ut å sträcka på sig lite. Sen på tisdag är det hoppträning igen för Niklas. Imorgon ska jag troligtvis rida den nya hästen i stallet, han har varit ganska istadig så får se om de går bättre eller sämre när jag rider. Uppdaterar er givetvis i den frågan.

Nu ska jag slänga mig i duschen.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 17 februari 2013 20:24

Blev det en uteritt. Riktigt skönt när det är vårkänslor i luften! Lite iallafall :-)

Gick bra. Han var pigg men de förstod jag att han skulle vara.
Riktigt bra dag :-)

/ Malin

Av Emelie & Malin - 17 februari 2013 20:17

Hallå!
Måste meddela att jag inte genomfört utmaningen. Då ridhuset har varit bokat i annat när jag tänkt göra de. I morgon har jag bokat det så då jäklar!

Ni kommer väl ihåg vad det var för utmaning? Hoppa ett hinder minst 120cm. Oj oj ;-)

// Malin

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards