SystrarnaWester

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Emelie & Malin - 24 februari 2013 21:42

Idag fick lille Karre vara klädd i brunt. Skydden bytte jag åt mig idag -tack Elina ;) brunt ridtäcke-med guldbroderat Systrarna Wester och givetvis brunt schabrak. Luvan glömde jag haha :)

Tycker de är lite kul att matcha även fast ja bara rider själv hemma i skogen ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 24 februari 2013 21:38

Dagen har gått i ett och varit riktigt energigivande! Men upp som en sol och ner som en pannkaka stämmer ganska bra in tyvärr.
Ska ju åka med i en timmerbil nu veckan som kommer. Å de är tydligen eftermiddag !! Vem kör eftermiddag när man är själv på bilen?! Jisses.. De fuckar bra mkt för mig..
Men onsdag & torsdag kan ja faktiskt inte jobba em, då är de annat planerat som inte går att ändra. Kan bli spännande att se hur den veckan löser sig.

Och dessutom ska ja köra timmer veckan efter också, å jobbar jag då eftermiddag så kan jag inte vara med på Niklasträningen! Vilket suger ännu mer. Hm!

Nu vill ja verkligen att allt med jobbet ska lösa sig så att jag kan få ordning och reda i mitt liv och planera saker! Trött på de här å inte veta från timme till timme.

Lite ångestfylld söndagskväll. Men en dag i taget. Imorgon ska jag vara där 12.00 Så det blir en tidigt morgon så jag hinner stallet före.

Fortsätter mysa i soffan under filten. Tur ja har min älskling bredvid mig <3

/Emelie

Av Emelie & Malin - 24 februari 2013 17:45

Nu ska jag åka hem från stallet. Har haft två träningar i ridhuset, super roligt och duktiga ekipage! :D som jag längtat efter det! :) ser redan fram emot nästa gång ;)

Sen vidare till stallet med sällskap av Elina & Niclas, jag å Elina böt lite grejer med varandra. Sen fick hon kolla på Karre också å se om hon såg skillnad på han. De gjorde hon ;)

Sen red ja å gjorde samma träning som igår och galopp ombytena satt även idag! ;D nu är han nattad med mystäcke och BoT skydden å massa mat förstås.

Nu är de min tur att få i mig lite mat :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 24 februari 2013 11:15

Från veckan som snart gått,
Luva från Hv Polo
Träns CH
Sadel Pessoa legacy
Schabrak Lamicell
Padd Mattes
Lindor -från granngården

Marinblå fick han vara den dagen :)
Tog av täckerna när ja knäppte kort. Ser ni vad rund och fin han blivit över rumpan? :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 24 februari 2013 10:03

Har varit å handlat lite, nu väntar fin frukost med min älskling! :)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards