SystrarnaWester

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Emelie & Malin - 11 februari 2013 21:55

Idag när vi var i ridhuset så gjorde jag utmaningen vi har denna veckan. Ett hinder på minst 120.

Karre tyckte det var kul, och vart lite chockad när det vart lite högre. Det liksom kändes på honom att han backa av lite och frågade mig - eh ska vi?

Han stannade inte eller så utan han bjöd ju, men ja fick ändå rida på honom lite. Det syns på filmen.

Jag hoppar sällan högt så det är klart han kollar lite. Men kul va de iaf :)

Hindret ligger på typ 125, va lite svårt å mäta med nån sticka dom hade där.


Sen hör ni på filmen hur Anna ropar JAAAAAA!! haha :D Hon tyckte det var alles för högt och vile inte alls att jag skulle hoppa det överhuvudtaget. Men de är lugnt sa jag, de är inga problem ;)


Nu väntar vi bara på Malins film..?


 

Av Emelie & Malin - 11 februari 2013 20:14

Blev det idag. Och det gick riktigt bra. Han lyssnade och höll sig kvar i den låga formen.

Snodden är en riktigt bra grej, även om den mest hänger löst. Men att den ändå är där när han försöker smita undan jobbet.
Bygga muskler, de gillar jag ;-)

Idag var det välmatchat! Marinblått jw schabrak och lindor i samma häst. Snyggt och stilrent!

Nu blir det varma mackor med älsklingen.
Trevlig kväll! :-)

// Malin

Av Emelie & Malin - 11 februari 2013 16:15

 

sommarfeelings ! 

 

 


Fortfarande ont i tån.. försvann lite en stund men sen blev det värre igen. 

bra att gå runt som halta lotta för en ynka lilltå, nej nu får den ta o bli hel igen! :) 


stalldags, idag blir det lite jogg. lösgörande med snodd. 

Tjing! 


 

Av Emelie & Malin - 11 februari 2013 10:38

Har känt att det är något på gång i flera dagar.. Stundvis känns de som ja har feber, är hängig och orkeslös och däremellan snorig. Sen tycker jag att ja inbillar mig men så korkad är ja ju inte "/ jag får inte bli sjuk. Det är tävling på lördag och då måste jag vara fit for fight och prestera!

Ridhuset är bokat ikväll, ska dit tillsammans med Anna & Knobben. Markarbete och tänkte genomföra utmaningen om Anna vill filma (:
Bara jag inte blir sämre. Jag måste orka träna! Har ett Ess i rockärmen å de är att hälla i sig en monster. Då blir ja pigg för en stund iaf. Sen hur bra de är e ju nå annat, å dyrt å yada yada..

/Emelie

Av Emelie & Malin - 11 februari 2013 07:33

eller inte. 

kliver upp ur sängen och på vägen in mot toaletten slår jag lilltån i dörren. hårdare än någonsin!! 

hatar när det händer, det gör ont en liten stund sen är det bra lixom. 

Men idag höll de i sig som fan. aj aj aj aj !! 


Bra att få en förstört lilltå så här på morgonkvisten.. får se vart den här dagen slutar.. 



 

Av Emelie & Malin - 11 februari 2013 07:12

Ny vecka och ska försöka göra det bästa som går av denna veckan. Taggar 17 till lördag! Sorry om ja tjatar, men de ska verkligen bli skoj!

Nu är det dags att jobba :)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards