SystrarnaWester

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Emelie & Malin - 25 februari 2013 21:42

Tack för idag och slut för idag säger jag. Nu åker ja hem å gömmer mig under kudden! Där vill ja helst stanna dom kommande två veckorna..

/Emelie

Av Emelie & Malin - 25 februari 2013 19:44

Mysdag idag.
Känner att jag har så mycket i huvudet just nu så idag blev det en barbacka tur. Bettlöst. Utan större krav. Riktigt skönt :-)

tog lite trav o galopp också för skojs skull. :-) ibland är det skönt att bara busa lite med sin häst :-)

/Malin

Av Emelie & Malin - 25 februari 2013 18:00

Ny vecka. stora förändringar på g. Blir skönt när det är klart! :) 


Jag och Johan fick lägenheten vi ville ha, såå glaad! 

blev även av med min gamla så det tackade ju ekonomin för, får leva snålt nu en månad sisådär bara. 

Även stallplats fixad, så kommer bo och ha stallet på gården. lovely. 

Riktigt riktigt skönt. och Sune har stått i det stallet förr så det ska nog gå bra. :) 

Dock har man blivit så bortskämd nu när man slipper hämta spån o hö osv. 
Men har iallafall hittat hö i småbal så det var skönt att det är klart.. 


Ska börja packa ihop lite krafs här hemma nu tänkte jag. 

Tjing! 



 

Av Emelie & Malin - 25 februari 2013 11:35

Någon dag denna veckan ska jag & Anna åka och löshoppa hästarna :) ska bli riktigt roligt! Va länge sen karre gjorde de. Ska ha kameran beredd så ja kan studera hans teknik ;)
Får se vilken dag det blir bara.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 25 februari 2013 11:24

Kom till stallet före 8, vid halv 9 red jag ut på Karre, på hack och med mystäcke. En timme skritt ute i skogen. :) skönt för K, kallt för mig!

Nu ska jag åka och jobba.. Inte jippi "/

Vad gör ni idag i det fina vädret?

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards