SystrarnaWester

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 22:53

Slänger in en liten mobilblogg innan det är dags att krypa ner i sängen. Så fruktansvärt skönt att kunna blogga från mobilen! Jag säger då det :-)

Var ju till norells idag. Letade nytt bett till sune. Gummi lr liknande eftersom han biter fast i bettet och skadar tänderna.
Jag köpte ett vanligt tränsbett med gummi och ett novabett. Länge varit nyfiken på dom och nu ska jag äntligen prova det. :-) ska bli spännande om de ger någon skillnad.

Nej godnatt med er!
Kram o puss

/Malin

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 22:48

Synd att det inte blev ännu ett Jerringpris till ridsporten. Men en andra plats är inte fy skam det heller.

Grattis silver-Sara!! :-D

//Malin

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 22:48

Synd att det inte blev ännu ett Jerringpris till ridsporten. Men en andra plats är inte fy skam det heller.

Grattis silver-Sara!! :-D

//Malin

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 22:44

Atlas min älskade hund, du fattas mig brutalt mycket! <3

Vill bara hämta dig så att du kan följa med vid min sida i allt jag gör! Jag saknar dig Så det gör ONT <3

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 21:37

Mathilda följde med till stallet idag :) Anna kom också så vi va ut alla 3 tsm. Det blev lite motion på travbanan. Är faktiskt grymt glad att den finns där! Optimalt att träna kondition på.

Karre var pigg & busig i början men han lugnade sig snabbt å vart nästan lite seg sen. Får se hur han verkar imorgon om de blir dressyr eller en skritt-tur på lång tygel i raskt tempo.

Nu sitter jag i soffan med min älskade karl :) han har somnat men ja är vaken å håller koll på elden. Bure va kallt det är! :O

Btw, fick en till förfrågan idag ang att rida in en annans polle. Snälla Gud, ge mig ett stort stall, gör mig ekonomiskt oberoende så jag kan ta emot alla och bara göra det jag vill!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 15:59

Vill bara ge ett liitet svar på tal. 


Vi kan visst ta kritik! Det jag skrev och ville få fram var att när man får reda på vem det är som skrivit den anonyma elaka kommentaren, så sjunker personen i fråga ännu mer i mina ögon. 


Om man vill skriva anonymt är upp till var och en, givetvis. 

Men jag anser att man ska kunna stå för vad man skriver genom att våga skriva sitt namn. 

Sen betyder inte det att alla som kommenterar måste skriva sitt namn. det är, som jag sa, upp till var och en.


Have a great day! 


 

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 15:27

Väntar på en lastmaskin så ja kan lasta upp tills imorgon. Vill ju till stallet nu nu! Till dom underbaraste <3

Kommer bli en mörk ridtur idag.. Funderar på att dressyra på åkern. Där är de iaf snö inte is och lite ljusare..

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 januari 2013 12:29

Har fått någon förfrågning ang läger i sommar. Det vore himla skoj att planera ihop och genomföra ett träningsläger! Det kommer isf vara i Hällefors, men är en del som jag måste kolla upp.. Plats för hästarna och framför allt hur jag kan lösa det med dusch & toalett för dom ridande.
Inriktning är inte bestämt, men hoppningen ligger ju mig varmt om hjärtat.. ;)
Det kommer isf bara vara för dom som har egen häst/ponny. Och ett begränsat antal platser.

Tycker någon att det låter intressant? Hör gärna av er så att jag vet om intresse finns för att genomföra detta! :) maila- emelie_wester@hotmail.com

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards