SystrarnaWester

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Emelie & Malin - 16 januari 2013 20:31

Sitter lika glad och nöjd över ridpasset idag som igår. 

wow, vilket skillnad. Han håller sig lugn och kontrollerad i galoppen, rusar inte iväg och faktiskt lyssnar. 

innan bet han ibland tag i bettet o drog och sket totalt i mig. men inte nu, gilla

underbar känsla! 

Lite roligt för vi red samma övning som jag ställde upp i går! haha. dvs bom och hinderserien och en linje. sen hade han även galoppbommar på volt som man verkligen fick rida sig igenom. i början var det svårt men mot slutet tog vi dom längst in, riktigt mjuk och fin blev han. 


Jättenöjd över passet! 
Ska vara med på träningshelgen han ska ha sista helgen i januari, ska bli skoj med tvådagars hoppträning!

Sen har jag tänkt anmäla mig till en pay n jump i åsebo den 10 februari. det blir perfekt innan första tävlingen.



Blir så glad över dessa framsteg på så få dagar, det känns som vi kommit upp ur svackan nu, hoppas det håller i sig bara.


älskade, älskade häst. skulle aldrig byta bort dig mot någon annan <3 



 





 

Av Emelie & Malin - 16 januari 2013 15:29

Tjohej! 



 


Hemkommen från jobbet, nu ska jag sätta igång och få en ren lägenhet innan stallet och hoppträningen klockan 18.00


Ska försöka hinna ta kort på prylarna jag vill bli av med idag också. 

Det blir dubbla bloppisar eftersom Emelie också ska sälja iväg lite grejer. kul! :) 

Hörs senare! 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards