SystrarnaWester

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Emelie & Malin - 22 januari 2013 11:15

Tänkte visa lite bilder på stallet Sune står i. 
Stallet heter Stall Hedenslund och har 8 boxar.

Bilderna är från sommras så titta och njut utav den vackra årstiden. ;) 


 
Ridhuset med ridbanan bakom


 
Stallet

 

stallgången. spolspiltan längst ner till höger.



 
Sunes box. :) 



 
Gårdsplanen utanför ridhuset


   

Inuti ridhuset.

Stort, bra underlag, väl isolerat och ljust! 


 

Av Emelie & Malin - 22 januari 2013 07:19

Hittade bilden på fb och den måste ju ses ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 22 januari 2013 07:10

 



Sovit som en stock hela natten, skönt! 
känner på mig att det här kommer bli en bra dag. 

Så det är väl bara att sätta igång den då.



Efter dagens jobb far jag ut till stallet och fixar mockningen o det, bokat ridhuset vid fyra så då blir det markarbete. har tänkt mig lite travbommar in i en studs sedan relaterat avstånd till räcke blandannat. 

att komma i trav in fungerade väldigt bra på Sune då han inte hinner explodera av lycka innan man är framme. haha. Sen är det ju även bra träning i sig också. 

Sen blir det nog några galoppbommar och nått till hinder kanske. hoppsugen så jag vet inte vad! :D



Efter passet ska jag hinna till Norells innan 18 för och köpa kraftfoder. 



Så så ser min dag ut, helt okej faktiskt! ;) 

Hörs sen! 



 

Av Emelie & Malin - 22 januari 2013 03:59

Trott eller ej, jag tog mig upp :) 03.15
Har precis startat lastbilen och undrar vars praktikanten tatt vägen.. Hoppas han dyker upp snart.

Har inte så mkt mer att tillägga nu mer än att ja önskar er en bra dag :)

/Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards