SystrarnaWester

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Emelie & Malin - 19 januari 2013 17:38

Två bilder från hallen & två från vardagsrummet :) hann inte knäppa mera. Tänkte filma sen så ni får se hur jag bor :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 19 januari 2013 16:53

Resten av dagen ska jag spendera på jobbet. 


Idag har jag varit hemma hos min pojkvän (vi bor inte ihop), köpt två par jeans på Lager 70. Fick presentkort där i julas. städat och varit i stallet. Sitter nu här nyduschad och ska snart blåsa håret torrt.. 


Idag fick det bli löslongering med Sune. Hade lite halvkass motivation till något annat, så det fick duga. Men så häftig känsla det är att löslongera. Har en gammal film från.. typ höstas(?) jag kan visa sen. 

Han springer lös på en volt runt en och ett öra riktat mot en hela tiden, lyssnar och lyder dom kommandon vi har. fränt! 



Ha en grejjt lördagskväll. see yah people! 


 

Av Emelie & Malin - 19 januari 2013 13:36

Jag och Stoffe grejar nere i källaren , håller på med lister nu. Kommer bilder ofc! :)

Pappa & Åsa va nyss här och drack lite kaffe. Fick mysa lite med bästaste Atlas :D vi talade även om när Pim ska åka tillbaka till Åsa. Blir nog första helgen i februari. Inte många dagar kvar dit..

Jäkligt kallt va de ute idag iaf! Men solen skiner så vackert.. Får se om jag tar en promenad med pollarna idag eller kanske galopp på travbanan. Underlaget vart mycket bättre nu när det vart kallare :)

Hörs senare ,

/Emelie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards