SystrarnaWester

Alla inlägg under januari 2013

Av Emelie & Malin - 26 januari 2013 18:25

Nya sadeln jag provade idag. Skön o rida i och satt bra.
Usch vad du kostar älskade häst ;-)
Men det är du värd!

/Malin

Av Emelie & Malin - 26 januari 2013 17:57

Åker från stallet nu, återkommer senare med bra inlägg! ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 26 januari 2013 13:52

Att jag kanske råkar beställa något ;) fick katalogen nu , har inte hunnit kolla i den men ska göra de nu samtidigt som ja gör lite våfflor.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 26 januari 2013 13:26

Goddag gott folk! 

Precis beställt licens för mig och Sune. Känns riktigt bra. 

Valde en klubb som kan ge mig bra träningar när jag kan träna. 
Ja, vilken kan det vara då mån tro? 

Nu blir det stallet och hoppning! 

Ska prova en ny hoppsadel så det blir intressant :) 


 

Av Emelie & Malin - 26 januari 2013 11:56

Efter att få entra tävlingsbanorna igen.. Nervositeten innan, fokus på framridningen, perfekta språng på framhoppningen..
Rida in på banan och vänta på startsignalen och sen bara köra järnet! ;)

Ooh va ja längtar! Detta året kommer bli awsome!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 26 januari 2013 10:40

Sovmorgon tog vi oss idag, skönt :) dock har jag legat konstigt när ja sov så det känns som min rygg ska gå av.. Känner mig som en gammal kärring :O

Ska pipa iväg till affären nu å handla lite så vi har till helgen. Sen ska vi pyssla här hemma innan jag kan åka till stallet :)

Ha en bra dag alla fina läsare,måste bara säga det att dom två senaste dagarna har det nog varit besöksrekord! Hur roligt som helst :D jag hoppas att ni stannar kvar som läsare :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 26 januari 2013 09:35

Jag är expert på att sova bort helgerna. Tycker inte de e nå kul alls att slöa bort halva dagen.men idag så, vaknade nio o de gillas! :-)
I morgon blir de ännu tidigare då jag ska träna vid nio på morgonen.


Nej nu drar vi igång lördagen!!
Efter en Deppkväll igår så är jag taggad på en ny dag i morgon.

/Malin

Av Emelie & Malin - 25 januari 2013 21:22

färdigjobbat. trött . 


Tänkte dega ner mig i soffan och tycka synd om mig själv, meen. nej det fick inte bli så.

Tänkte deppa lite över hur svårt det kommer bli i februari att träna ordentligt, när första tävlingen dessutom är då. Men får deppa en annan dag.


Slänger mig in i duschen och åker iväg till Johan och några till.


Ha en trevlig fredagskväll. Så hörs vi i morgon! :) 
Imorgon blir det nya tag, nya krafter och ny energi. 



 

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards