SystrarnaWester

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie & Malin - 14 februari 2013 17:05




Jag har väldigt långt tålamod och tål att ta mycket skit, tyvärr.

Men någon gång tar det stopp, bägaren rinner över och man blir ärligt talat förbannad. 


Nu har det nått mig och nu får det faktiskt bli ett slut på det hela. 


tack för mej, hej! 



nu förstår nog inte ett ord av vad jag menar, då detta gäller nått helt bortom våran hästblogg. men men ;) 

 

 



 


Av Emelie & Malin - 14 februari 2013 08:58

Och ja har ingen aning om vad som vi ska prata om. Faktiskt. Misstänker men vet inte.. Får se hur det är tänkt resten av dagen, om ja hinner göra allt annat ja har tänkt (:


Hoppas ni får en grym dag! Alla <3

/Emelie

Av Emelie & Malin - 14 februari 2013 07:26

 


den 14 Februari, alla hjärtans dag. 


Tycker personligen det inte är nått jättespeciellt med alla hjärtans dag. 

Visst är det kul och skämma bort sig älskling lite extra men måste man ha en speciell dag för det? ;) 

jaja, whatever. 


Jobb strax. Stallet sen, tänkte longera idag, får se om det blir så eller inte. :) 


Imorgon kommer hovslagarn dessutom! :) 


Hörs o syns, på återseende. tack för mej, hej! 



 


Av Emelie & Malin - 13 februari 2013 22:53

Vi kan väl bestämma det redan nu. Imorgon blir en bra dag.
-jag ska komma upp i tid.
-mötet ska gå bra.
-en ridtur i strålande solsken på dagen
-överraskningen till Stoffe blir klockren
- + att allt annat bara flyter på problemfritt :)

Ni får sova gott så hoppas jag på återseende imorgon. Nyduschad å nu kryper ja ner i sängen.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 13 februari 2013 21:33

Inte då :) har tänkt på bloggen hela dagen men inte tagit mig tid att kika in!
Igår kväll kom en ny häst till stallet så imorse va jag till stallet och kollade så det gick bra när vi släppte ihop dom. Vilket de lyckligtvis gjorde!

Fick jobba en sväng efter lunch så vart en sen ridtur. Belinda ( med den nya hästen) var med och red. Vart några varv på travbanan. Jag hann inte så mkt mera. Får rida mera imorgon. Hoppas på att sticka ut medans det är ljust ute, isf blir det en tur ut i skogen!

Startlistorna har kommit upp för helgen. Å jag har inbillat mig att de började på morgonen men första start är ju inte förens kl 15.00 haha! Ingen risk för försovning iaf. Anna följer med- ska bli skoj ! Hon ska få filma också tänkte ja.

Nu väntar duschen å sen sängen. Jag är trött. Tänkte gå upp med Stoffe imorgon och blogga lite innan möte kl 09.00 Så håll utkik imorgon ska jag anstränga mig för intressanta inlägg! ;)

Ta chansen att kommentera detta inlägget om det är något speciellt ni vill veta eller läsa om. Kanske skriva en rubrik och så skriver jag ett inlägg på det? Va inte blyga nu! ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 13 februari 2013 16:19

 


ibland suger livet.

 

Men jag hoppas det ska suga klart snart.. ;) 

 

Nyss varit i stallet. blev inte ridning, dålig lust med det mesta just nu.. taggarna utåt.! 

Men känner nu att dåliga samvetet börjar komma, får ta igen det i morgon istället. 

Älskade Sune, den grabben gör mig lycklig i livets mörka stunder! 

 

Nu ska jag vidare mot mamma och dricka kaffe & tjåla lite skit, sen vidare mot jobb igen. 

 

Ta hand om er!   

 

 

Av Emelie & Malin - 12 februari 2013 21:55

<3

Jag tänker på henne varje dag. Tittar in i den tomma boxen varje gång jag är där. Ser de tomma hängarna där hennes saker fanns. Dom andra hästarna tittar spänt när jag kommer med transporten bakom. Som om dom tror att Pim kommer tillbaka..

Jag saknar henne. Mycket!

/Emelie

Av Emelie & Malin - 12 februari 2013 18:54


Hemma. Idag var det kallt. 

Ute ca 1 timme på en skrittur med lång tygel. Och när man inte håller igång så mycket så blir det kallt! 
Det var skönt att komma tillbaka till stallet igen måste jag säga :) 


Mötte både bilar, tåg och rådjur. men det farligaste var nog fåren som ligger i närheten av stallet, som han sett måånga gånger. lika farliga varje gång. ;) 



Tycker det kan bli vår nu, men det lär dröja någon månad till..


 


 

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards