SystrarnaWester

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie & Malin - 17 februari 2013 20:24

Blev det en uteritt. Riktigt skönt när det är vårkänslor i luften! Lite iallafall :-)

Gick bra. Han var pigg men de förstod jag att han skulle vara.
Riktigt bra dag :-)

/ Malin

Av Emelie & Malin - 17 februari 2013 20:17

Hallå!
Måste meddela att jag inte genomfört utmaningen. Då ridhuset har varit bokat i annat när jag tänkt göra de. I morgon har jag bokat det så då jäklar!

Ni kommer väl ihåg vad det var för utmaning? Hoppa ett hinder minst 120cm. Oj oj ;-)

// Malin

Av Emelie & Malin - 16 februari 2013 22:11

Tänkte bara meddela att vi nollade 1m också ;) film kommer imorgon. Har precis kommit hem så nu blir de mys med min älskling. De är jobbigt att vara ifrån varandra när man e nykär! :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 16 februari 2013 16:15

Har ridit första klassen och gick i mål med noll fel! :) hyffsad känsla iaf. Nu laddar vi om till 1m.

/Emelie

Av Emelie & Malin - 16 februari 2013 11:00

 

 

Karetino har sitt pannband. Och jag har mitt armband. Lite snitsigt va? ;)


 

Av Emelie & Malin - 16 februari 2013 11:00

 

 

Karetino har sitt pannband. Och jag har mitt armband. Lite snitsigt va? ;)


 

Av Emelie & Malin - 15 februari 2013 20:31

Älskade vännen.
Hos dig finner jag glädjen i livet!

Av Emelie & Malin - 15 februari 2013 18:30

 

Jag sitter och planerar dagen imorgon i mitt huvud. Jag har gott om tid på mig innan det är dags att åka. Ska smörja och göra rent allt. Även knoppa och putsa Karre. Åka dit. Gå banan och bara fokusera. Se framför mig hur jag ska rida banan klockrent. Gå nolla i mål, få rosett och ladda om till nästa klass. Där kommer det vara en hel del ekipage emellan mina starter (det är runt 160-170 starter den dagen!) Jag hinner ladda om. Fokusera och planera hur jag ska rida. Jag ska se mig själv rida den klassen ännu bättre. Ännu mer klockrent om det bara går. Och även här gå felfritt i mål. Känna glädjen. Känna mig nöjd över min och Karres prestation.


 

Håll tummen för oss imorgon. Anna filmar så antagligen kommer det upp på bloggen. Om ni vill se film förstås?


 

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards