SystrarnaWester

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie & Malin - 21 februari 2013 08:12

Som känt-Jaa kallt idag. Men lite fredags feeling har ja allt! :)
Praktikant med idag som kör så ja kan sitta bredvid, passar bra för ja är ganska trött i ögat.

Nästa vecka ska jag va på Timmerbilen istället. Känns ju sisådär "/

Men men nu kör vi genom denna torsdag också :) ikväll ska jag frisera lille Karetinos man. Den e toklång nu..

/Emelie

Av Emelie & Malin - 21 februari 2013 07:10

Godmorgon! 

Dagens väderleksprognos - fan va kallt !! 

vår? ja tack. 


På lördag blir det en låång tävlingsdag, skönt att slippa vara där till första klassen iallafall. Startar som nr 15 i 90cm (totalt 69), och som nr 29 i 1m. Gäller att klä på sig mycket så man klarar sig. :) 


Men ser fram emot dagen, ska bli kul. hur taggad som helst ! 


 



 

Av Emelie & Malin - 20 februari 2013 20:32

Nöjd med träningen idag. I början kändes det som de skulle bli ett riktigt jobbigt pass för Sune ville inte alls. Men när vi började jobba så blev det bara bättre o bättre. Visst fick jag kämpa, lika så han, men oj så fin han blev mot slutet!

Duktiga häst :-)

/Malin

Av Emelie & Malin - 20 februari 2013 20:26

 

Ungefär som Karre ser ut på bilden, så känner jag mig. Vill bara soova..

Tur är att det är torsdag imorgon. Lagom jobb dag och sedan stallet. Längtar faktiskt redan dit (;

Red föresten den nya hästen idag, Mathilda följde med och red Karre. Så fick både skritta och jobba lite i låg form. Passa bra efter träningen igår. Ja red Ludde för hon som äger honom mådde inge bra. ursh stackarn =/


Har inte bestämt va ja ska träna imorgon, fundera på att ta ridhuset på fredag iaf. Ska sova på saken!

Men som de verkar och borde vara så har ju jag min lediga dag då. -sjuktskönt!


 

Av Emelie & Malin - 20 februari 2013 19:50

 

Talar bara om än en gång att jag verkligen älskar min pojkvän galet mycket!

Stoffe är mitt allt <3


 


Av Emelie & Malin - 20 februari 2013 16:04

Hämtar upp Mathilda och drar till stallet :) trött som en mupp, börjar bli övertrött=flummig.

Önska mig lycka till ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 20 februari 2013 07:16

 

Sommarfeelings ! 

 

 

 



Idag var det tröttsamt att gå upp. stängde av klockan o somna om, vakna av att johan kom o tröck igång brandvarnaren. tack älskling. ;) 



Idag är det dressyrträning för Kerstin. 

Ska bli kul! 

I morgon tänkte jag rida ut, lite konditionsträning. 
O på fredag tänkte jag hoppa lite, rida markarbete.

Och på lördag är det hoppträävling! 
Ska bli sjukt kul, taggad!! 


 

Av Emelie & Malin - 20 februari 2013 05:55

Känns som mins ögon pekar utåt åt olika håll.. Men men here we go again!

Har en bra känsla i kroppen efter gårdagens träning. Längtar faktiskt ut till stallet redan :) vill trimma mera mera ;D

Men idag blir de nog inte mkt till "trimmning". Jag slutar nog ganska sent och underlaget ute är ju inte superkul..men han ska iaf få röra på sig. :) mest skritt å trav i låg form.

Vad ska ni göra idag?

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards