SystrarnaWester

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie & Malin - 22 februari 2013 13:18

Stallet är klart för kvällen. Har ridit både Karre & Ludde. Båda fick jobba på travbanan , konditionspass med mkt tempoväxlingar. Nu är vi nöjda alla 3 haha :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 22 februari 2013 08:58

Ledig fredag känns mycket mycket bra! :) sov till 08.20 och nu är jag på väg till stallet. Kommer lite inlägg under dagen så håll utkik ;)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 21 februari 2013 19:00

Här har ni ett perfekt bildbevis på hur sune ställer sig när man kliar någonstans där det är riktigt riktigt skönt. 

Ser riktigt roligt ut. Och det är så typiskt han! :) 


Låångt bak med bakbenen. haha sötnos. . 



     



Idag blev det en riktigt härlig tur! Jobbade med en lugn trav i mitt valda tempo, lika i galoppen. 

Vägen vi red på var oplogad så lite pulsning på det + uppförsbacke i galoppen - muskler!


Han var riktigt duktig, och när vi travade av så var han jättelugn och samlad. framsteg :) 


 


Av Emelie & Malin - 21 februari 2013 16:07

 




När han är på bushumör eller lite sur, så går han och stampar i golvet! haha. 

Låter rätt roligt eftersom han bara är en liten katt. 

Förövrigt så måste jag hitta ett nytt hem åt honom eftersom han inte kan följa med mig när jag flyttar. Jo precis, jag ska flytta. Så någon som har ett hem till en kärleksfull katt som älskar att mysa så får ni säga till. 

Han är värdig ett bra hem så om det dyker upp skänker jag bort lille Caspar. 


Han är otroligt fin. Grå och långhårig. 


 

Av Emelie & Malin - 21 februari 2013 16:03

Ska ta o bege mig mot stallet. suttit nu ett tag och ringt runt och mailat en massa. ja då kan ni undra, vad håller jag på med? Jag ska byta mot någonting bättre. 


Ska bli en skön uteritt idag, hehe.. hoppas jag inte fryser ihjäl. ;) inte lika kallt som i morse iallafall och tur är väl det! 


taggar för fullt för lördag! Två bra rundor med kanonkänsla är målet! 

Dags och sparka igång den här säsongen nu känner jag. 

och inte nog med det, den ska bli bättre än någonsin. 


 





 

Av Emelie & Malin - 21 februari 2013 12:32

Vad gör ni med era rosetter?

När jag var mindre hade jag dom längs väggen, numer ligger dom i en kartong.. Det känns lite tråkigt att ha dom där. Funderade på å köpa nå glasburkar att lägga dom i . Men sen är ju frågan, vart ska dom stå då? :)

Åter igen- hur gör ni? :)

/Emelie

Av Emelie & Malin - 21 februari 2013 08:53

Hittad på Facebook , va bara tvungen å visa er :)

/Emelie

Presentation


Två systrar med samma intresse - hästar och hoppning! Följ oss i våran utveckling.

Är du ny läsare? Klicka dig in i kategorin "för nya läsare", där berättar vi vilka vi är.
Trevlig läsning!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards